هستم گر میروم گر نروم نیستم

هستم گر میروم گر نروم نیستم
اخبار لحظه ای از گزارش بجه های هنگ آزادی واز طربق موبایل ارسال می گردد لطفا مدام refresh را بزنید

بیانیه ها مهم مهم مهم مهم

برای دیدن مطالب جدید به قسمت پایین بروید در این قسمت اطلاعیه ها درج می گردد

*** در صورت فیلتر شدن آدرس وبلاگ به http://hangeazadi.blogspot.com/ و http://hange-sabz.blogspot.com/ مراجعه نمایید و برای اینکه در صورت فیلتر شدن به ما دسترسی داشته باشید در وبلاگ عضو شوید (در سمت چپ وبلاگ)
/\ \/ \/ /\ /\ /\ /\ /\ /\ /\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ /\/\/


/'/'//'/'/'/'/////////////////////////////////////////

بسیار مهم !!! شبکه لابی رژیم ایران و رهبری جنبش در آمریکا

نوار صوتی جلسه محرمانه بسیجی ها در مورد مکانیزم سرکوب مردم بسیار* مهم پخش کنید*

سرود جنبش ملی ما هستیم کلیک کنید

http://www.4shared.com/file/117550181/eca24429/jonbesh.html
-----------------------------------------------------


3 عامل مهم رژیم
برق
مخابرات
صدا و سیما
نحوه مبارزات به شرح زیر می با شد.
*****راهکارهای اقتصادی برای مبارزه با دولت کودتا (۲)- بیرون کشیدن پول از بانکها، نخریدن اوراق مشارکت، نوشتن بروی پولها *****
1-sms تحریم
2-کالاهای تبلیغاتی صداوسیما تحریم
3- پرداخت قبوض موبایل تحریم
4-هرشب بانگ الله اکبر ساعت 10
5-هر شب ساعت 9 شب مصرف برق را به اوچ برسانید به مدت 30 دقیقه
*** کالاهای که باید تحریم کنیم و نخریم این کالاها تامین مالی صدا و سیما هسنتد***
1-شامپو صدرصحت ******10-شوینده های اتک
2-موسسه قلم چی****** 11-دمپایی نیکتا
3-چی توز****** 12-کولرگازی سامسونگ
4-تبرک ******13-تخم مرغ تلاونگ
5-مزمز ******14-قالی شویی ایران مهر
6-لینا****** 15-دستمال گلریز
7-لوازم نقاشی سنا****** 16-دستگاه ورزشی پورتن
8-قالی شویی گل ابریشم 17******-محصولات غذایی وارنا
9-لوازم خانگی الکترواستیل****** 18-پوشاک ماکسیم
19-قند و شکر لادن

*****************************************
معتبرترین رسانه ها
*****************************************
خبررسانی مردمی هر ایرانی یک خبرگزاری- دکتر علیرضا نوری زاده - دکترمحسن سازگارا-شهرام همایون (جنبش ملی ما هستیم channelonetv.com) - قائم مقامی (epersianradio.com)

*****************************************
______________________________
رسانه هایی که به نفع منافع خود کار می کنند
*****************************************
bbc-Voa- تلوزیون پارس و شخص آقای شجره -
*****************************************



۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

تجاوز به حریم خانواده بازداشت شدگان

تجاوز به حریم خانواده بازداشت شدگان
سایت روز: در حالیکه هیچ یک از مقامات قضایی جمهوری اسلامی حاضر به مسولیت پذیری در قبال بازداشت های گسترده پس از کودتای 22 خرداد نیست، اما همین مقامات، خانواده های زندانیان را تحت فشار قرار داده اند تا از هر گونه مصاحبه و اطلاع رسانی درباره عزیزانشان پرهیز کنند. برخی از این خانواده ها ضمن اعلام این خبر تاکید کرده اند که "قاضی حداد، مسوول رسیدگی به پرونده های بازداشت شده ها، تهدید کرده است که اگر مصاحبه کنند هیچ خبری درباره عزیزانشان به آنها ارائه نخواهد شد و ممکن است دوره بازداشت آنها طولانی تر شود."
قاضی حداد، رئیس شعبه 26 دادگاه انقلاب و قاضی پرونده های بسیاری ازفعالان سیاسی، مطبوعاتی و دانشجویان در سالهای گذشته، اکنون معاون دادستان عمومی وانقلاب تهران است.
این در حالیست که خانواده های برخی از فعالان سیاسی و مطبوعاتی بازداشت شده، روز یکشنبه هفته گذشته با کمیته 3 نفره ای که از سوی رئیس قوه قضائیه برای پی گیری وضعیت بازداشت شدگان تشکیل شده دیدار کرده اند. در این دیدار ابوترابی، عضو این هیات برای پی گیری پرونده ها و برخوردهای صورت گرفته، قول مساعد داد؛ هر چند تاکنون هیچ پاسخی به خانواده ها داده نشده است. علاوه بر این بعد از دیدار هفته گذشته، خانواده های بازداشت شدگان نتوانسته اند هیچ گونه ارتباط دیگری با این کمیته بگیرند.
فشار مضاعف بر حجاریان
یک روز پس از آنکه اعلام شد خانواده سعید حجاریان، قادر به قبول شرط های سعید مرتضوی برای آزادی این عضو جبهه مشارکت نیست، محسن حجاریان، پسر سعید حجاریان در منزل پدرش بازداشت شد. به گفته نزدیکان حجاریان بازداشت محسن، برای تحت فشار قراردان بیشتر جانباز اصلاحات صورت گرفته است. یکی از نزدیکان حجاریان به روز گفت: ما انتظار داشتیم به دلیل شرایط خاص جسمانی آقای حجاریان در این هفته شاهد آزادی ایشان باشیم اما متاسفانه پسر ایشان را هم بازداشت کردند.
مامورند و معذور
خانواده عباس میرزا ابوطالبی، رئیس دوره ای جبهه اصلاحات و معاون ستاد میرحسین موسوی در تهران هم از محل نگهداری او هیچ اطلاعی ندارند و تاکنون به آنها گفته نشده است که قائم مقام حزب همبستگی توسط چه کسانی بازداشت و به کجا منتقل شده است.
همسر این فعال سیاسی به روز گفت: روز جمعه ماموران بدون اینکه حکمی نشان دهند آقای ابوطالبی را بازداشت و منزل ما را تفتیش کردند؛بعد هم پرونده ها، کتاب ها، کیس کامپیوتر و وسایل ایشان را بردند.
خانم میرزا ابوطالبی با ابراز نگرانی شدید ازوضعیت همسرش افزود: وقتی ماموران آمدند مادر من منزل ما بودند، همه شوکه شده بودیم که چرا بچه ها و یاران انقلاب را بازداشت می کنند و مادرم به ماموران اعتراض کرد و گفت که چگونه کسی را بازداشت می کنید که 30 سال از بهترین سالهای زندگیش را برای همین نظام هزینه کرده است؟ اما ماموران در پاسخ گفتند که مامورند و معذور.
وی آنگاه با انتقاد از بازداشت گسترده فعالان سیاسی و مطبوعاتی تاکید کرد: باید از دست اینها به خدا پناه ببریم که همه بچه ها و یاران انقلاب و پیروان خط امام را بازداشت می کنند. این بازداشت های فله ای به شدت نگران کننده است.
خانم میرزا ابوطالبی سپس این سوال را مطرح کرد که «با بازداشت این شخصیت ها چه چیزی عاید نظام می شود؟» و افزود: باز هم اگر مشکلی برای نظام پیش بیاید همین بچه ها هستند که از جانشان مایه خواهند گذاشت.
تاجیک در بند 209 اوین
عبدالرضا تاجیک، روزنامه نگاری که در اکثر روزنامه های اصلاح طلب قلم زده است از 24 خرداد دربازداشت به سر می برد. پروین تاجیک، خواهر این روزنامه نگار با بیان اینکه عبدالرضا در بند 209 زندان اوین است به روز گفت: برادرم از زمانی که بازداشت شده دو باردر اوایل بازداشت تماس تلفنی کوتاه داشته و هر دو بار فقط گفته است که نگران نباشید؛ اما در پاسخ به سوالات ما درباره نوع برخوردها و اتمام بازجویی ها و... سکوت کرده و تلفن قطع شده است.
خانم تاجیک با بیان اینکه برادرش دو هفته است تماسی نگرفته ضمن ابراز نگرانی شدید از وضعیت این روزنامه نگار خبر داد که هر دو وکیل آقای تاجیک، یعنی آقایان سلطانی و دادخواه هم بازداشت هستند و ایشان وکیل دیگری ندارند.
وی افزود: در دیار با آقای ابوترابی ایشان از همه ما خواستند نامه ای نوشته و وضعیت پیش آمده را شرح دهیم تا پیگیری کنند؛ ما هم نوشتیم و تحویل ایشان دادیم اما هر چه تماس می گیریم و مراجعه می کنیم هیچ گونه جوابی نمی دهند.
خانم تاجیک با اشاره به دیدار ها و قول هایی که سید محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی و فراکسیون خط امام مجلس و کمیته 3 نفره به خانواده ها داده اند ابراز تاسف کرد که تاکنون هیچ گشایشی نشده و صرفا در حد وعده باقی مانده است. او در عین حال تاکید کرد که این شخصیت ها نیز کاری از دستشان ساخته نیست.
او با بیان اینکه نگران پرونده سازی برای برادرم هستم گفت: ایشان نه عضو ستاد انتخاباتی کسی بوده و نه عضو حزبی است، بلکه یک روزنامه نگار است که کارش فقط نوشتن و اطلاع رسانی به مردم است و در حالیکه مقامات امنیتی خود نوشته های روزنامه ها را سانسور می کنند و مطالب سانسور شده به مردم ارائه می شود من در تعجب هستم چرا روزنامه نگارها را بازداشت می کنند.
خانم تاجیک با بیان اینکه در دادگاه انقلاب هیچ کسی پاسخگو نیست افزود: بارها مراجعه کرده ایم اما هیچ پاسخی نگرفته ایم. در زندان اوین هم فقط می گویند ما سرباز هستیم و مسول نیستیم و مسولان نیز حاضر به پاسخگویی به ما نیستند.
او در ادامه از آیت الله شاهرودی خواست قبل از اتمام دوره ریاستش در قوه قضائیه برای آزادی بازداشت شدگان تلاش کند.
خانم تاجیک گفت: آقای شاهرودی که گفته بودند ویرانه ای را تحویل گرفته اند اکنون بهتر است خود در روزهای آخر مسولیتش، نامی نیک از خود بر جای بگذارد.
حداد؛ مسول پرونده ها
کاوه مظفری، وبلاگ نویس و فعال حقوق زنان در حالی بازداشت شده است که مادر همسرش را برای رفتن به بیمارستان همراهی میکرد. جلوه جواهری، همسر کاوه مظفری با اظهار بی اطلاعی از وضعیت همسرش به روز گفت: کاوه را شناخته بودند و بازداشت کردند و هر چقدر مادرم تاکید کرده که در حال رفتن به بیمارستان هستیم، توجهی نکرده و گفته اند که این کاوه مظفری است و بدون دلیل اینجا نیست.
جلوه جواهری افزود: منزل ما نزدیک انقلاب است و نزدیک خانه کاوه را بازداشت کرده اند.
وی با بیان اینکه نام کاوه مظفری در لیست بازداشت شدگانی که بر دیوار زندان اوین چسبانده اند وجود دارد گفت: امروز پیش آقای سبحانی، بازپرس پرونده قبلی کاوه رفتیم و ایشان گفتند پرونده کاوه در دست قاضی حداد است و ایشان مسول پرونده کاوه هستند.
جواهری افزود: به ما گفته اند اگر کاوه بدون دلیل هم بازداشت شده باشد باز 7-8 روز طول خواهد کشید تا رسیدگی و پرونده به بازپرس ارجاع داده شود و این روال پرونده ها است.
وی با ابراز نگرانی از وضعیت همسرش گفت: مشکل عمده ما این است که نمیدانیم عزیزانمان سالم هستند یا نه و آیا مورد بدرفتاری و ضرب و شتم قرار می گیرند یا نه.
وی تصریح کرد: در این ایام که شایعات فراوانی در مورد بازداشت شدگان مطرح می شود همه خانواده ها به شدت نگران هستند و متاسفانه حق طبیعی بازداشت شدگان در خصوص تلفن زدن به خانواده هایشان نیز از آنان دریغ می شود.
وی با اشاره به فشارهایی که بر خانواده ها وارد می شود افزود: در میان بازداشت شدگان نوجوانان 14 و 15 ساله نیز هستند که خانواده هایشان به شدت نگران وضعیت آنان هستند.
خانواده مهسا امرآبادی، روزنامه نگار بارداری هم که به اتفاق مسعود باستانی، همسرش در بازداشت به سر می برد به شدت نگران وضعیت فرزندان خود هستند. این خانواده نیز همچون سایر خانواده های بازداشت شدگان اخیر تحت فشار هستند تا سکوت کنند و مصاحبه ای انجام ندهند. یکی از نزدیکان این خانواده به روز گفت: هیچ گونه خبری از مسعود باستانی نداریم و فقط یک بار با مهسا صحبت تلفنی کوتاهی کرده ایم.
وی افزود: می گویند باید پرونده ها سیر قانونی خود را طی بکنند و بازجویی ها تمام شود و تا قبل از اتمام بازجویی ها هیچ گونه اطلاع رسانی نمی کنند و به ما پاسخی نمی دهند.
وی افزود: مهسا در بند 209 زندان اون است اما هیچ اطلاعی از مسعود نداریم و نمیدانیم او را کجا منتقل کرده اند.
تجاوز به حریم خانواده زیدآبادی
از سوی دیگر مهدیه محمدی، همسر احمد زیدآبادی در نامه ای سرگشاده از رئیس قوه قضائیه پرسید: کسی که باید در زمره نخبگان جامعه تلقی شود؛ به چه اتهامی از درب منزلش ربوده شده و هیچ نهادی خود را ملزم به پاسخگویی نمی داند؟
در این نامه خانم محمدی خطاب به شاهرودی نوشته است: چند روز پس از دستگیری آقای زیدآبادی، چهار مرد قوی هیکل و البته ناشناس به درب منزل آمده و خواهان ورود شدند؛ حال آنکه تنها من و فرزندانم در خانه بودیم. علی رغم آنکه متجاوزان موفق به ورود به منزل ما نشدند؛ لیکن کودکانم تا ساعتها از ترس لرزیده و مدام می پرسیدند چرا نباید ما در کشور خودمان احساس امنیت کنیم؟ اینها کیستند که با مراجعات مکرر لرزه بر اندام فرزندانم انداخته و فرزند دوازده ساله ام را دچار چنان وحشتی کرده اند که اجازه نمی دهد حتی برای چند ثانیه درب منزل باز بماند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر