هستم گر میروم گر نروم نیستم

هستم گر میروم گر نروم نیستم
اخبار لحظه ای از گزارش بجه های هنگ آزادی واز طربق موبایل ارسال می گردد لطفا مدام refresh را بزنید

بیانیه ها مهم مهم مهم مهم

برای دیدن مطالب جدید به قسمت پایین بروید در این قسمت اطلاعیه ها درج می گردد

*** در صورت فیلتر شدن آدرس وبلاگ به http://hangeazadi.blogspot.com/ و http://hange-sabz.blogspot.com/ مراجعه نمایید و برای اینکه در صورت فیلتر شدن به ما دسترسی داشته باشید در وبلاگ عضو شوید (در سمت چپ وبلاگ)
/\ \/ \/ /\ /\ /\ /\ /\ /\ /\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ /\/\/


/'/'//'/'/'/'/////////////////////////////////////////

بسیار مهم !!! شبکه لابی رژیم ایران و رهبری جنبش در آمریکا

نوار صوتی جلسه محرمانه بسیجی ها در مورد مکانیزم سرکوب مردم بسیار* مهم پخش کنید*

سرود جنبش ملی ما هستیم کلیک کنید

http://www.4shared.com/file/117550181/eca24429/jonbesh.html
-----------------------------------------------------


3 عامل مهم رژیم
برق
مخابرات
صدا و سیما
نحوه مبارزات به شرح زیر می با شد.
*****راهکارهای اقتصادی برای مبارزه با دولت کودتا (۲)- بیرون کشیدن پول از بانکها، نخریدن اوراق مشارکت، نوشتن بروی پولها *****
1-sms تحریم
2-کالاهای تبلیغاتی صداوسیما تحریم
3- پرداخت قبوض موبایل تحریم
4-هرشب بانگ الله اکبر ساعت 10
5-هر شب ساعت 9 شب مصرف برق را به اوچ برسانید به مدت 30 دقیقه
*** کالاهای که باید تحریم کنیم و نخریم این کالاها تامین مالی صدا و سیما هسنتد***
1-شامپو صدرصحت ******10-شوینده های اتک
2-موسسه قلم چی****** 11-دمپایی نیکتا
3-چی توز****** 12-کولرگازی سامسونگ
4-تبرک ******13-تخم مرغ تلاونگ
5-مزمز ******14-قالی شویی ایران مهر
6-لینا****** 15-دستمال گلریز
7-لوازم نقاشی سنا****** 16-دستگاه ورزشی پورتن
8-قالی شویی گل ابریشم 17******-محصولات غذایی وارنا
9-لوازم خانگی الکترواستیل****** 18-پوشاک ماکسیم
19-قند و شکر لادن

*****************************************
معتبرترین رسانه ها
*****************************************
خبررسانی مردمی هر ایرانی یک خبرگزاری- دکتر علیرضا نوری زاده - دکترمحسن سازگارا-شهرام همایون (جنبش ملی ما هستیم channelonetv.com) - قائم مقامی (epersianradio.com)

*****************************************
______________________________
رسانه هایی که به نفع منافع خود کار می کنند
*****************************************
bbc-Voa- تلوزیون پارس و شخص آقای شجره -
*****************************************



۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

یک زن و مرد در شیراز اعدام شدند

اعتماد: یک زن ۲۵ ساله روستائی به جرم آتش زدن همسرش در هنگام خواب، و جوانی به جرم کشتن یک نفر در نزاع و چاقو کشی ، سحرگاه چهارشنبه در شیراز به دار آویخته شدند.
ایران از نظر نسبی جمعیت، بیشترین شمار اعدام را در جهان داراست. در سال گذشته میلادی ۲۴۶ نفر در ایران اعدام شدند.

اعتماد مینویسد:به گزارش خبرنگار ما عصر روز 15 ارديبهشت ماه سال 84 ماموران پليس آگاهي شيراز با اطلاع از وقوع يک درگيري خونين در يکي از خيابان هاي شهر به محل حادثه رفتند و با جسد جواني حدوداً 19 ساله مواجه شدند. شواهد حاکي از آن بود که مقتول به نام قاسم ساعتي قبل با جوان ديگري به نام فراز درگير شده و با ضربات چاقوي او به قتل رسيده است. در اولين اقدام جنازه مقتول براي انجام معاينه هاي دقيق و بررسي علت اصلي مرگ به پزشکي قانوني انتقال يافت و سپس تلاش ها براي دستگيري قاتل فراري آغاز شد. در حالي که کارشناسان پزشکي قانوني علت مرگ قاسم را ضربات پي درپي چاقو و خونريزي شديد اعلام کرده بودند کارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد فراز در خانه يي در يکي از مناطق مرکزي شهر مخفي شده است. بنابراين طي عملياتي ضربتي متهم دستگير شد.فراز در بازجويي ها با پذيرش اتهام قتل گفت اختلافات قبلي باعث شد قاسم را بکشد. او گفت؛ قاسم از مدت ها پيش با پسرخاله ام اختلاف و کشمکش داشت و هرازگاهي پسرخاله ام از درگيري هايش با اين جوان برايم تعريف مي کرد تا اينکه روز حادثه وقتي قاسم را ديدم به خاطر حرف هاي پسرخاله ام با او درگير شدم و به روي وي چاقو کشيدم و با چند ضربه او را مجروح کردم. من فکر نمي کردم ضربات من باعث مرگ او شود اما وقتي از محل حادثه فرار کردم فهميدم او فوت شده است.

در پي اعترافات متهم پرونده با صدور کيفرخواست براي صدور حکم به شعبه 5 دادگاه کيفري استان فارس ارجاع شد. در جلسه محاکمه پس از قرائت کيفرخواست از سوي نماينده دادستان، اولياي دم در جايگاه حاضر شدند و براي قاتل پسرشان تقاضاي اشد مجازات کردند. قاضي رضائيان در پايان اين جلسه همراه با چهار مستشار شعبه وارد شور شدند و به اتفاق آرا، فراز را گناهکار تشخيص دادند و او را به قصاص محکوم کردند. اين حکم پس از تاييد از سوي قضات شعبه 16 ديوان عالي کشور و تنفيذ از سوي رياست قوه قضائيه سحرگاه چهارشنبه در محوطه زندان عادل آباد شيراز به اجرا درآمد.

دومين نفري که با پاهاي لرزان پاي چوبه دار منتقل شد زني به نام جميله بود. او به اتهام همسرکشي بازداشت و پس از محاکمه در شعبه 34 دادگاه عمومي شيراز به مرگ محکوم شده بود. ماجراي اين جنايت روز 5 ارديبهشت سال 83 و با گزارش وقوع حريق در خانه يي واقع در يکي از روستاهاي اطراف شيراز کليد خورد. آتش نشانان پس از مهار آتش مردي 29ساله به نام حميد را که به شدت مجروح شده بود از داخل خانه نيمه سوخته بيرون کشيدند و او را به بيمارستان منتقل کردند. شدت جراحات و سوختگي حميد به حدي بود که وي پنج روز روي تخت بيمارستان با مرگ دست و پنجه نرم کرد و پزشکان تلاش هاي زيادي براي نجات او انجام دادند اما عاقبت وي جان باخت. گزارش کارشناسان آتش نشاني که وقوع حريق را مشکوک ارزيابي کرده بودند باعث تشکيل پرونده يي براي بررسي اين ماجرا شد. کارآگاهان پليس با بررسي روابط خصوصي متوفي دريافتند او با همسرش اختلاف داشته است. بنابراين همسر وي به نام جميله تحت نظر گرفته شد و پس از آنکه رفتار مرموز وي احتمال دست داشتن او در اين آتش سوزي را قوت بخشيد، وي بازداشت شد. زن 25ساله در حالي که سعي در کتمان واقعيت داشت سرانجام عمدي بودن آتش سوزي را تاييد کرد و گفت او شوهرش را کشته است.

جميله ادامه داد؛ از مدت ها قبل با حميد اختلاف داشتم و مصمم شده بودم او را بکشم. روز حادثه بالاخره تصميمم را گرفتم .مقداري بنزين از موتورسيکلت شوهرم کشيدم و در حالي که وي در اتاقش خواب بود روي او ريختم و يک کپسول گاز نيز به آنجا بردم. تصميمم را گرفته بودم و در يک لحظه با روشن کردن کبريت آن را عملي کردم. هر چه حميد فرياد مي زد و به من التماس مي کرد من به او توجهي نمي کردم تا اينکه ماموران سر رسيدند و آتش مهار شد ولي نقاط مختلف بدن حميد سوخته بود. اين اعترافات هولناک جاي هيچ ترديدي در گناهکار بودن جميله باقي نگذاشت و سرانجام پس از طي شدن مراحل قانوني او به دار آويخته شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر