هستم گر میروم گر نروم نیستم

هستم گر میروم گر نروم نیستم
اخبار لحظه ای از گزارش بجه های هنگ آزادی واز طربق موبایل ارسال می گردد لطفا مدام refresh را بزنید

بیانیه ها مهم مهم مهم مهم

برای دیدن مطالب جدید به قسمت پایین بروید در این قسمت اطلاعیه ها درج می گردد

*** در صورت فیلتر شدن آدرس وبلاگ به http://hangeazadi.blogspot.com/ و http://hange-sabz.blogspot.com/ مراجعه نمایید و برای اینکه در صورت فیلتر شدن به ما دسترسی داشته باشید در وبلاگ عضو شوید (در سمت چپ وبلاگ)
/\ \/ \/ /\ /\ /\ /\ /\ /\ /\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ /\/\/


/'/'//'/'/'/'/////////////////////////////////////////

بسیار مهم !!! شبکه لابی رژیم ایران و رهبری جنبش در آمریکا

نوار صوتی جلسه محرمانه بسیجی ها در مورد مکانیزم سرکوب مردم بسیار* مهم پخش کنید*

سرود جنبش ملی ما هستیم کلیک کنید

http://www.4shared.com/file/117550181/eca24429/jonbesh.html
-----------------------------------------------------


3 عامل مهم رژیم
برق
مخابرات
صدا و سیما
نحوه مبارزات به شرح زیر می با شد.
*****راهکارهای اقتصادی برای مبارزه با دولت کودتا (۲)- بیرون کشیدن پول از بانکها، نخریدن اوراق مشارکت، نوشتن بروی پولها *****
1-sms تحریم
2-کالاهای تبلیغاتی صداوسیما تحریم
3- پرداخت قبوض موبایل تحریم
4-هرشب بانگ الله اکبر ساعت 10
5-هر شب ساعت 9 شب مصرف برق را به اوچ برسانید به مدت 30 دقیقه
*** کالاهای که باید تحریم کنیم و نخریم این کالاها تامین مالی صدا و سیما هسنتد***
1-شامپو صدرصحت ******10-شوینده های اتک
2-موسسه قلم چی****** 11-دمپایی نیکتا
3-چی توز****** 12-کولرگازی سامسونگ
4-تبرک ******13-تخم مرغ تلاونگ
5-مزمز ******14-قالی شویی ایران مهر
6-لینا****** 15-دستمال گلریز
7-لوازم نقاشی سنا****** 16-دستگاه ورزشی پورتن
8-قالی شویی گل ابریشم 17******-محصولات غذایی وارنا
9-لوازم خانگی الکترواستیل****** 18-پوشاک ماکسیم
19-قند و شکر لادن

*****************************************
معتبرترین رسانه ها
*****************************************
خبررسانی مردمی هر ایرانی یک خبرگزاری- دکتر علیرضا نوری زاده - دکترمحسن سازگارا-شهرام همایون (جنبش ملی ما هستیم channelonetv.com) - قائم مقامی (epersianradio.com)

*****************************************
______________________________
رسانه هایی که به نفع منافع خود کار می کنند
*****************************************
bbc-Voa- تلوزیون پارس و شخص آقای شجره -
*****************************************



۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

عکس: در بزرگترین اعتراض میلیونی، سه شنبه شب ۳۰ تیر ماه، دقیقا در ساعت ۹ شب، همگی‌ یک وسیلهٔ برقی پر مصرف به برق متصل می‌


۶ نظر:

  1. در مورد طرح خاموشی سبز تا می توانید اطلاع رسانی کنید. باید به کودتاچی ها نشان بدهیم که نمی توانند بر ما حکومت کنند. خاموشی 30 تیر را هم نباید فراموش کنیم. لطفا در حد توان درباره بزرگترین نافرمانی مدنی تاریخ ایران خبر رسانی کنید.

    پاسخحذف
  2. جنبش سبز برق
    هر خانواده در جنبش برق هركدام 1000 وات اضافه مصرف ايجاد كند
    در سراسر ايران راس يك ثانيه مقرر بصورت خيلي سريع اين كار را انجام دهند. پيشنهاد: آخرين ثانيه عقربه ساعت اعلان اخبار 21:00

    آنهايي كه با ديسپاچينگ وزارت نيرو آشنايي دارند، مي‌دانند اصطلاحي وجود دارد بنام پيك دستشويي:
    در پايان سريالهاي بسيار جذاب كه مخاطب زيادي پيدا كرده، كساني كه به دليل جذابيت فيلم ادرار خود را نگه داشته‌اند در سراسر ايران به سمت دستشويي مي‌روند و طبيعتا هر كدام يك چراغ حدود 100 وات را روشن مي كنند. فرض كنيم 10 ميليون خانوار اين سريال را ببينند و يك دهم آنها نياز به دستشويي پيدا كنند، مي‌شود يك ميليون چراغ. در نتيجه در كل اضافه مصرف مي‌شود 100 مگاوات. يعني پس از اتمام سريالها در عرض يك دقيقه 100 مگاوات اضافه مصرف ايجاد مي‌شود كه كارمندان ديسپاچينگ بايد پيش‌بيني آنرا كرده باشند كه شبكه برق را دچار مشكل نكند. البته 100 مگاوات در مقابل شبكه اي كه 28000 مگاوات ظرفيت نصب شده دارد توان زيادي نيست، ولي همين هم بايد كنترل شود.
    حال فرض كنيم 35 ميليون نفر در اين انتخابات شركت كرده باشند، 5 ميليون به احمدي نژاد و بقيه به مخالفان او راي داده باشند، جمعيت مخالفان احمدي نژاد 30 ميليون نفر خواهد بود. حال فرض كنيم كه بطور متوسط از هر خانواده 3 نفر در انتخابات شركت كرده باشند، مخالفان مي شوند 10 ميليون خانوار. باز فرض مي كنيم كه هر خانواده در جنبش برق هركدام 1000 وات اضافه مصرف ايجاد كند مي شود 10000 مگاوات و حتي اگر ما يك مشاركت 50 درصدي داشته باشيم مي شود 5000 مگاوات كه حدود 18% ظرفيت شبكه برق ايران و 50 برابر پيك دستشويي است. شوك 18% قدرت ناپايداري هر شبكه‌اي را داراست.
    توضيح بالا را براي آن دسته از دوستان آوردم كه به اين كار ايمان ندارند.

    ناپايداري شبكه برق چيست؟
    شبكه برق تشكيل شده از يك مجموعه از نيروگاههاي كوچك و بزرگ كه توسط خطوط انتقال به يكديگر و به مصرف كننده‌ها وصل مي باشند. شوكهاي بزرگ باعث خواهد شد كه يك يا چند نيروگاه از شبكه خارج شده و طبعا بار آنها روي نيروگاههاي بزرگتر سرشكن مي‌شود كه خود شوكي است براي آن نيروگاهها، كه به نوبه خود چند نيروگاه ديگر را از مدار خارج مي‌كند و نهايتا همه نيروگاهها خارج مي‌شوند. و در نتيجه كل كشور دچار خاموشي كامل مي گردد. نكته جالب اينجاست كه در اينحالت برگرداندن نيروگاهها به شبكه كار بسيار پيچيده است و از چند ساعت تا چند روز طول مي كشد. نمونه‌اي كه چند سال پيش در آمريكا اتفاق افتاد اين كشور را 2 روز به خاموشي كامل برد.
    حال چگونه اين كار را انجام دهيم كه بيشترين راندمان را داشته باشد:
    1- همه مخالفان در سراسر ايران راس يك ثانيه مقرر بصورت خيلي سريع اين كار را انجام دهند. پيشنهاد: آخرين ثانيه عقربه ساعت اعلان اخبار 21:00
    2- همه افراد خانوار بسيج شده و هر كدام يك وسيله برقي را وارد مدار كنند.
    3- قبل از شروع اين كار منزل در حالت كمترين مصرف باشد. يعني ترجيحا همه ادوات برقي غير از تلويزيون را از مدار خارج كنيد.
    4- از وسايل پرمصرف شروع كنيد. وسايل حرارتي مثل اطو و هيتر بالاترين مصرف را دارند. يك هيتر به تنهايي 3000 وات مصرف دارد. معمولا همه چراغهاي يك منزل بيشتر از 1000 وات هستند.
    5- مصرف را آنقدر زياد نكنيد كه كليد يا فيوز بپرد. معمولا پس از اولين پريدن دستتان مي آيد.
    6- هر روز حداقل يك نفر را قانع كنيد كه به اين جنبش بپيوندد.
    7- اين ايميل را حداقل براي 10 نفر بفرستيد.

    بديهي است در روزهاي اوليه بدليل اينكه اين جنبش همه گير نشده اين كار به خاموشي كامل شبكه برق منتج نخواهد شد ولي برق تعدادي از محلات و شهرها قطع خواهد شد كه بر‌اساس آن شما متوجه اثر كار خود خواهيد شد.
    دليل همه اين كارها چيست؟
    1- ما بعد از انتخابات بصورت ميليوني وارد خيابانها شديم تا اعتراضمان را نشان دهيم. كودتاگران با كثيف‌ترين ترفندها سعي كردند كه فضاي رعب و وحشت ايجاد كنند و به خيال خودشان اعتراض را سركوب كنند. ما با اين كارمان دوباره امكان اعتراض ميليوني را خواهيم داشت. و عملا به كودتاگران مي فهمانيم كه ترفندشان شكست خورده است.
    2- به دليل 30 سال روند اميد كشي، هنوز خيلي‌ها اميد لازم براي حركت را ندارند. ما با روشن نگاه داشتن چراغ اعتراض رفته رفته اميد را به اين دسته باز مي‌گردانيم و آنها را با خود همراه مي‌كنيم.
    3- در اين روش هيچ كس آسيب نمي‌بيند، هيچ كس كشته نمي‌شود، هيچ كس بازداشت نمي‌شود. و از طرفي كودتاگران به دليل اينكه هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند (نه كسي را مي‌توانند بزنند، نه كسي را بكشند و … ) از عصبانيت به حد انفجار مي‌رسند.
    4- بدليل اينكه برق همه قطع مي‌شود (موافقان و مخالفان كودتا) تلويزيون امكان تحريف يا تضعيف واقعيت را نخواهد داشت.

    از همين امشب شروع كنيد.

    پاسخحذف
  3. همه و همه باید به دعوت رئیس جمهور موسوی پاسخ مثبت بدهیم و روز سه شنبه 30 ام تیر راس ساعت 21 همزمان با شروع اخبار حداقل یکی از وسایل پر مصرف برقی (اتو ، پلو پز ، جاروبرقی ، لباسشویی ، …. را روشن کنیم. اگر همشو چه بهتر!

    پاسخحذف
  4. هماهنگی برای خاموشی سبز سراسری – سی تیر 1388
    درباره اهمیت طرح خاموشی سراسری 30 تیر هر چه بگوییم کم گفته ایم (اگر نمی دانید طرح خاموشی سبز چیست به این صفحه مراجعه کنید). نماز جمعه 26 تیر ماه فقط نشان دهنده عزم قاطع مردم برای پیروزی بر رژیم کودتا و وجود شکاف عمیق در بدنه حاکمیت نبود. ربوده شدن شادی صدر و ضرب و شتم نمازگزاران نشان داد که کودتاچیان هم عزمی راسخ بر سرکوب و حفظ قدرت دارند و البته جز این نیز نمی توان انتظار داشت. واقعیت این است که با توجه به خشونت طلبی سرکوبگران فرصت برای تجمعات گسترده به ندرت به دست می آید و در زمان بین تجمعات زمزمه “تمام شدن جنبش” بالا می گیرد. از این رو یافتن وتثبیت روشهای مبارزه گسترده، کم خطر و تکرارپذیر برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد. شکی نیست که مبارزاث منفی، فرسایشی و غیر متمرکز (نظیر آنچه آقای سازگارا توصیه می کنند) می تواند در بلند مدت کودتاچی ها را به زانو در می آورد. اما در عین حال جنبش نیاز دارد که به طور مستمر حضور گسترده خود را به رخ سرکوبگران بکشد و به ناامیدان و “شکسازان” یادآوری کند که این جریان متوقف شدنی نیست. موفقیت طرح خاموشی سبز سی تیر نه تنها هرگونه شکی درباره صلابت جنبش را خواهد زدود بلکه به کودتاچی ها نیز نشان خواهد داد که ایجاد فضای امنیتی در خیابان ها برای ادامه حکومت بر مردمی مصمم و ناراضی کافی نیست.
    جنبه بسیار مهم دیگر طرح خاموشی سبز جنبه ملی آن است. حتی الله اکبرهای شبانه ما بُردشان در سطح شهرمان است و در شهرهای کوچک که الله اکبر گوها راحت نر قابل شناسایی هستند این روش ابراز همبستگی چندان عملی نیست. اما در طرح خاموشی سبزسراسری سی تیرهر ایرانی حتی در روستاهای کم جمعیت می تواند با جنبش سبز همراه شود.
    در زمان کوتاه باقی مانده چه باید بکنیم؟
    - با تمام آشنایان و دوستانمان تماس بگیریم و آنها را در مورد طرح توجیه کنیم. به خصوص با خودمان فکر کنیم چه کسانی از اقوام و دوستانمان با کسانی که معمولا از اینترنت و استفاده نمی کنند در تماس هستند. مثلا به خاله بزرگ خودتان یا ننه جون آقای کروبی فکر کنید. درست است که آنها به اینترنت دسترسی ندارند اما هم دلهای مهربانشان با ماست و هم ایشان به شبکه اجتماعی بسیار بزرگی دسترسی دارند که ما نداریم. آنها را درباره این طرح (و سایر برنامه های نافرمانی مدنی) قانع کنید و از ایشان بخواهید هر چه سریعتر در میان آشنایانشان اطلاع رسانی کنند.
    - ساعتهامان را به ثانیه دقیق کنیم تا حتی اگر صدا و سیما اخبار را به موقع پخش نکرد باز هم بتوانیم طرح را اجرا کنیم. به دیگران هم بگوییم این کار را بکنند.
    - با شخصیت های معروف جنبش نظیر آقایان سازگارا، مخملباف و ابراهیم نبوی و همچنین دوستانی که وبسایت یا وبلاگهای پر خواننده دارند تماس بگیریم و از آنها بخواهیم که از طرح های گسترده نافرمانی مدنی ( از جمله خاموشی سی تیر) حمایت کنند.
    - به یاد داشته باشیم که این طرح اولین نافرمانی مدنی سراسری از نوع خود در ایران است. حتی اگر خاموشی سبز سی تیر با موفقیت کامل مواجه نشد دلسرد نشویم. به تدریج و با مداومت فرهنگ نافرمانی مدنی را در جامعه بسط می دهیم و با این گونه تمرین ها استراتژی های مبارزه را بهبود می بخشیم. شک نداشته باشید که به زودی پیروز خواهیم شد.

    پاسخحذف
  5. اگه همه به هم سیم برق و سیم خط تلفن رو به هم وصل کنیم چه اتفاقی میفته؟

    با وارد کردن مقدار زیادی انرژی برق به خطوط تلفن و سیستم مخابراتی نمیتونیم به مخابرات ضرر بزنیم؟

    پاسخحذف
  6. Basij meeting in Tehran (Iran) July 17 2009

    Part 1 of 7: http://www.youtube.com/watch?v=sRqmGO9horE
    Part 2 of 7: http://www.youtube.com/watch?v=RSwnIIPXgzk
    Part 3 of 7: http://www.youtube.com/watch?v=oExNXClMp50
    Part 4 of 7: http://www.youtube.com/watch?v=MmWeeDhutio
    Part 5 of 7: http://www.youtube.com/watch?v=-TDXQuqhHHU
    Part 6 of 7: http://www.youtube.com/watch?v=LJNzwfrlZAY
    Part 7 of 7: http://www.youtube.com/watch?v=mqKADJyQwLA

    پاسخحذف